Direktlänk till inlägg 27 september 2012

Nu är jag....

Av Petra Gustafsson - 27 september 2012 19:47

...tebax. Hoppas ni är några stycken som har saknat mej!!. Har ju vart på semester i Turkiet med Brudarna, så nu behöver jag semester på riktigt!! En vecka med skratt och ännu mer skratt och några hysteriska fnitteranfall. Det har verkligen vart skoj. Tyvärr har jag kabeltjosan till kameran kvar i Surahammar så det blir inga bilder än. Förresten tog jag inte så många kort, hade vart skillnad om jag haft en I-Phone, då skulle ni fått se på bilder...Men jag ska försöka illustrera med smileys. Vi åkte på fredagen  

 

Lördagen:    

 

Söndagen:          

 

Måndagen:        

 

Måndag kväll:      

 

Tisdag :    

 

Onsdag:      

 

Torsdag:        

 

Äntligen hemfärd=)    

 

 

Det var vår semester i stora drag...Helt underbart kul  

 

Men nu är vi hemma i fattigdom och elände igen, precis som det ska va.

 

Skönt ändå att ha börjat jobba igen, Gubbarna på jobbet är iaf glada att jag hittade hem..(de flesta)

Idag har jag vart och cyklat på sjukan, arbets EKG. Jag är fantastiskt frisk (tror jag) ska träffa doktorn i oktober, men besvären jag haft kommer nog från magen, inte hjärtat  . Människan som var där sa att jag har god kondition och det är jättebra att jag inte röker!!??

-Mmmm, sa jag visst är det!

 

Jag har kommit på vad jag vill göra när jag blir stor. Jag vill bli Hollywoodstjärna, jag har spelat teater i helgen, det är så satans kul. Jag menar, hur svårt kan det va att ta sej till Hollywood om man ligger i lite?? Jag har ju övat på engelskan i Turkiet oxå, så den sitter ju  . I don`t like dogs, can you please go nån annanstans with it....

 

A blow job is like any other job....

 

My husbands name is Gin Tonic....

 

Näää, måste kanske öva lite mer på språket...Men sen så, Hollywood, here I come  

 

Nu har jag lite som ligger på här faktiskt, måste stryka en arbetsskjorta och ringa min fästman....See you soon  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra Gustafsson - 24 april 2013 19:15

Hej på er igen. Loooong time no see. Det har ju hänt en del sen december, så jag vet knappt vart jag ska börja. Fått en helt ny familj sen sist, en hel jäkla fruktskål......     Delar av "familjen"     En till  .......   Netflix, ...

Av Petra Gustafsson - 20 december 2012 21:40

Denna blomma fick vi av  Leksandsfarbrorn=)....Han säger till mej varje gång vi ses att jag ska krya på mej.....     Far och Son Drömstedts bidrag till Alla Fina Flickor På Bolaget i Norberg=)   Haft en toppendag på jobbet, i vanlig or...

Av Petra Gustafsson - 17 december 2012 18:25

Jaha nu är jag här igen, efter en hel månad sen sist...Mycket har hänt sen sist kan jag säga....Jag har haft en flashback från "Semestern med Brudarna" eftersom vi träffades hemma hos Åsa för att sen dra vidare till Piren på lite käk och musik....Dom...

Av Petra Gustafsson - 8 november 2012 20:16

....min Lillasyster tycker att jag ska blogga så gör jag väl det då=)   Det va ju ett tag sen, men sist jag försökte kom jag ju inte in på bloggen.!! Förresten är jag jävligt trött just för tillfället på allt vad datorer och lösenord heter. Fick väl ...

Av Petra Gustafsson - 22 oktober 2012 08:46

....från en fantastiskt vecka på Rhodos. Kan ju börja med att säga att jag åker ALDRIG mer såååå lång bort utan min dator. Men nu är vi iaf hemma så jag tänkte skriva om veckan nu.   Jag jobbade på lördagen, men efter det så bar det i väg till Su...

Presentation

PetrasPalats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards