Direktlänk till inlägg 9 oktober 2012

Hur höga är oddsen....

Av Petra Gustafsson - 9 oktober 2012 21:03

....att jag skulle få se vargar i det vilda och baka kanelbullar SAMMA dag=)  Inte höga, men det har inträffat i dag. Vargarna kom och gick över vägen kanske 50-100 meter framför mej och Carolina när vi var på väg till Skinnskatteberg...Hade ståpäls ett bra tag efter måste jag säga  

 Och bullbaket var nåt som jag lovat Elin, jag gjorde degen och allt kladd men hon fixade till själva bullen=) Synd att jag inte har bildbevis på varken bulle eller varg...Men ni får tro mej på mitt ord  

 

I morrn blir det jobbet igen, saknar mina gubbar och alla andra kunder när jag inte är där  

Och mina medarbetare såklart  

 

Sen blir det väl till att packa i helgen igen för på söndag bär det ju av mot Rhodos  

 

Ska ta lite mer kort  och skriva mer i morrn.  Ni kommer väl tebax?

 

 

      "Så länge man inte ger upp har man inte förlorat"

                     

                             "Okänd"

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra Gustafsson - 24 april 2013 19:15

Hej på er igen. Loooong time no see. Det har ju hänt en del sen december, så jag vet knappt vart jag ska börja. Fått en helt ny familj sen sist, en hel jäkla fruktskål......     Delar av "familjen"     En till  .......   Netflix, ...

Av Petra Gustafsson - 20 december 2012 21:40

Denna blomma fick vi av  Leksandsfarbrorn=)....Han säger till mej varje gång vi ses att jag ska krya på mej.....     Far och Son Drömstedts bidrag till Alla Fina Flickor På Bolaget i Norberg=)   Haft en toppendag på jobbet, i vanlig or...

Av Petra Gustafsson - 17 december 2012 18:25

Jaha nu är jag här igen, efter en hel månad sen sist...Mycket har hänt sen sist kan jag säga....Jag har haft en flashback från "Semestern med Brudarna" eftersom vi träffades hemma hos Åsa för att sen dra vidare till Piren på lite käk och musik....Dom...

Av Petra Gustafsson - 8 november 2012 20:16

....min Lillasyster tycker att jag ska blogga så gör jag väl det då=)   Det va ju ett tag sen, men sist jag försökte kom jag ju inte in på bloggen.!! Förresten är jag jävligt trött just för tillfället på allt vad datorer och lösenord heter. Fick väl ...

Av Petra Gustafsson - 22 oktober 2012 08:46

....från en fantastiskt vecka på Rhodos. Kan ju börja med att säga att jag åker ALDRIG mer såååå lång bort utan min dator. Men nu är vi iaf hemma så jag tänkte skriva om veckan nu.   Jag jobbade på lördagen, men efter det så bar det i väg till Su...

Presentation

PetrasPalats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards