Direktlänk till inlägg 29 september 2012

Så där ja....

Av Petra Gustafsson - 29 september 2012 22:57

...lördag kväll igen då. Tiden går alldeles för fort och jag tycker inte att jag hänger med för fem öre!! Ungarna är snart äldre än mej och nu för tiden har jag inte bara grått hår på huvudet, man hittar de grå lite överallt faktiskt. Bara ett envist skäggstrå som fortfarande är svart=( Undrar om jag hinner gifta mej en gång till i livet?? Isf ska jag ha ett sjujävla kalas  

 

Fick mej en riktig käftsmäll på jobbet i dag igen. En pojk kommer in med sin farmor, han tittar länge på mej, sen säger han - Min mamma är smalare än dej!! (Växer mjölktänder ut igen?) är min fråga.....?? 

 

Förresten har jag glömt att tala om att jag blev så jäkla rädd i går så jag blev fan att må illa. Jag skulle gå lite tidigare från jobbet, så jag gick och fixade lite i ett låst rum. När jag var klar där gick jag ut därifrån och där bakom dörren hade den lilla Snorisen Saman gömt sej och hoppade fram när jag kom ut  ...Jag skrek som en dåre och knuffade in honom i dörrn och slängde saker på honom...Men jag ska hämnas , var så säker. om det så ska ta tio år, så ska han få igen...

 

Blev inte så mycket skrivet i dag, får ta igen det i morrn. Nu sängen, tvättstugan i morrn...Natti natti  

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra Gustafsson - 24 april 2013 19:15

Hej på er igen. Loooong time no see. Det har ju hänt en del sen december, så jag vet knappt vart jag ska börja. Fått en helt ny familj sen sist, en hel jäkla fruktskål......     Delar av "familjen"     En till  .......   Netflix, ...

Av Petra Gustafsson - 20 december 2012 21:40

Denna blomma fick vi av  Leksandsfarbrorn=)....Han säger till mej varje gång vi ses att jag ska krya på mej.....     Far och Son Drömstedts bidrag till Alla Fina Flickor På Bolaget i Norberg=)   Haft en toppendag på jobbet, i vanlig or...

Av Petra Gustafsson - 17 december 2012 18:25

Jaha nu är jag här igen, efter en hel månad sen sist...Mycket har hänt sen sist kan jag säga....Jag har haft en flashback från "Semestern med Brudarna" eftersom vi träffades hemma hos Åsa för att sen dra vidare till Piren på lite käk och musik....Dom...

Av Petra Gustafsson - 8 november 2012 20:16

....min Lillasyster tycker att jag ska blogga så gör jag väl det då=)   Det va ju ett tag sen, men sist jag försökte kom jag ju inte in på bloggen.!! Förresten är jag jävligt trött just för tillfället på allt vad datorer och lösenord heter. Fick väl ...

Av Petra Gustafsson - 22 oktober 2012 08:46

....från en fantastiskt vecka på Rhodos. Kan ju börja med att säga att jag åker ALDRIG mer såååå lång bort utan min dator. Men nu är vi iaf hemma så jag tänkte skriva om veckan nu.   Jag jobbade på lördagen, men efter det så bar det i väg till Su...

Presentation

PetrasPalats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards