Direktlänk till inlägg 7 oktober 2012

Åhhh....

Av Petra Gustafsson - 7 oktober 2012 19:26

....vilken mysig helg det vart i Linköping. Synd bara att Andreas inte var med. Förresten så har han klarat MC-kortet i dag   Grattis till dej min unge=)

 

Men åter till Linkeboda. Daniel hämtade mej på stationen igår och med sej hade han sin Far och lillebror. Vi åkte ut till Tornby och käkade på en gång, vrålhungriga slängde vi i oss varsin tallrik med Gyros...Så jäkla gott. Ikea tog väl ganska exakt 6 och en halv minut från ingång till utgång!! Bolaget en vända, måste ju se hur det ser ut och om personalen är trevlig....Handlade lite vin till kvällen oxå.  I väg till studentlyan, lastade ur lite grejer sen gick jag och Danne till Hemköp och inhandlade maten till kvällen.  Lyan ligger i Ryd, jag fick klart för mej att det finns olika Ryd. Ett StudentRyd och ett MänniskoRyd!!? Vi var iväg till Universitetet och kollade, det var något större än hela Norberg....  

 

Tebax i Lyan och fixade lite käk, Dannes polare Ida, Erika, Joel och Robin kom över och käkade med oss...Supernajsiga ungdomar, är så glad för Dannes skull som har såna kompisar.

Efter maten blev det lite spel och mycket skratt...

 

Söndagen började med Havrekuddar, youghurt och en STOR kopp Zoega...Laddade för några timmar på Flygvapnets Museum. Det blev iaf en stund på museet innan det bar i väg för en ny tallrik Gyros på Tornby  

 

På tåget hem kliver det på en karl och ett fruntimmer, som ganska högljutt pratar om att de bara är idioter som jobbar på Soc, och att deras mediciner är slut....Men det löste sej ju ganska snart, de tog fram varsin vinpava och började hinka ur, pratade ännu mer högljutt om att vinet hade tagit slut i morse,( Palle hade snott det) Vicken tur att det fanns mer att tillgå!!!

 

Nu är jag iaf hemma igen och nyss sett ett nytt avsnitt av Solsidan, så jäkla bra  

 

Lägger ut lite bilder från Helgen.....

 

 

 

Erika och Daniel....

 

 

Joelpojken....  

Robinpojken....  

Ida.....  


Undrar vad Joel säger för nånting??

 

 


Undrar om det är mej Ida gör fula miner åt=)??

 

 

Danne i "Snuskiga Köket".....

 

 

Nån som känner igen sitt 70-talsrum??

 

 

Vardagsrum från 70-talet...

 

 

Kök från 60-tal...Lite dålig bild tyvärr  

 

 

50-talet.....

 

 

Nån som hade denna på sin 70-talsvägg?..

 

 

Fanns några flygplan på museet oxå....

 

 

...åsså en Saab bil....

 

 

Sista kortet från Flygvapnets Museum för denna gång...Vet inte riktigt vad Danne kollar på, men det verkar spännande...Ungefär som när färg torkar  

 

 

                     "It ain't over until it's over"

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra Gustafsson - 24 april 2013 19:15

Hej på er igen. Loooong time no see. Det har ju hänt en del sen december, så jag vet knappt vart jag ska börja. Fått en helt ny familj sen sist, en hel jäkla fruktskål......     Delar av "familjen"     En till  .......   Netflix, ...

Av Petra Gustafsson - 20 december 2012 21:40

Denna blomma fick vi av  Leksandsfarbrorn=)....Han säger till mej varje gång vi ses att jag ska krya på mej.....     Far och Son Drömstedts bidrag till Alla Fina Flickor På Bolaget i Norberg=)   Haft en toppendag på jobbet, i vanlig or...

Av Petra Gustafsson - 17 december 2012 18:25

Jaha nu är jag här igen, efter en hel månad sen sist...Mycket har hänt sen sist kan jag säga....Jag har haft en flashback från "Semestern med Brudarna" eftersom vi träffades hemma hos Åsa för att sen dra vidare till Piren på lite käk och musik....Dom...

Av Petra Gustafsson - 8 november 2012 20:16

....min Lillasyster tycker att jag ska blogga så gör jag väl det då=)   Det va ju ett tag sen, men sist jag försökte kom jag ju inte in på bloggen.!! Förresten är jag jävligt trött just för tillfället på allt vad datorer och lösenord heter. Fick väl ...

Av Petra Gustafsson - 22 oktober 2012 08:46

....från en fantastiskt vecka på Rhodos. Kan ju börja med att säga att jag åker ALDRIG mer såååå lång bort utan min dator. Men nu är vi iaf hemma så jag tänkte skriva om veckan nu.   Jag jobbade på lördagen, men efter det så bar det i väg till Su...

Presentation

PetrasPalats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards