Alla inlägg den 20 december 2012

Av Petra Gustafsson - 20 december 2012 21:40

Denna blomma fick vi av  Leksandsfarbrorn=)....Han säger till mej varje gång vi ses att jag ska krya på mej.....

 

 

Far och Son Drömstedts bidrag till Alla Fina Flickor På Bolaget i Norberg=)

 

Haft en toppendag på jobbet, i vanlig ordning....

 

"Två fulla kompisar delar tält. Den ene:

- Runkar du?

- Mmmm.

- Svårt att få upp den?

- Mmmm.

- Försök med din egen då!!"

 

"Bonden och pigan gick med kon till granngården för att betäcka den. Tjuren gjorde vad han skulle göra och de drog sig hemåt. Då blev bonden lite pilsk och sa till pigan:

- Får jag göra samma sak som tjuren gjorde?

Pigan:

- Gör som du vill, det är ju din ko"

 

 

En liten undran bland allt annat, är det bara jag som köper CD-skivor nu för tiden?

 

 

Sååå jävla bra=)

 

En historia till orkar ni med, sen blir det natti, natti,,,,,

 

"Per går sitt första år på lågstadiet och har en mycket snygg syster som går sista året på gymnasiet. En dag när Per ska duscha kommer syrran ut ur badrummet med en handduk svept omkring sig.

- Snälla, kan du inte ta av dig handduken?

- Nämen Per? Vad är det du säger, du har väl sett mig naken förut?

-Snälla, snälla, snälla.....

- Okej, bara du är tyst sen då.

Per ser först mycket nervös ut men drar snart en lättnadens suck och säger:

- Roger i min klass sa att du fått kuk i helgen"

 

Med det säger jag Tack och Gonatt  

Presentation

PetrasPalats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards