Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Petra Gustafsson - 4 augusti 2012 23:17

Herregud, vilken god mat jag ätit i kväll. Deborah hade gjort mat från sitt hemland, Sri-Lanka. Det var bröd, ananassallad, räkor i nån smaskig sås, rödbetssallad, en ganska stark kötträtt med tomat, köttbullar(srilankesiska!!!!=/) och ris till detta. Fantastiskt gott  . Nu ligger jag i sängen och ska till å läsa lite, i morrn blir det milen igen. 


"Magsäcken är väldigt viktig. Om vi inte hade haft den skulle maten ha åkt ner i benen"


                                                  
                                           "Lars 6 år"


Natti natti     

Av Petra Gustafsson - 4 augusti 2012 14:24

Nu har Åsa och Janne åkt hem igen, efter en mycket lyckad fredagskväll i Kärrgruveparken. Vilket ös med gamla gubbar i Magnum Bonum och Snowstorm   Idag bär det iväg mot nya djärva mål. Upp på Skallberget och ha möte, känns helt OK kan jag säga. God mat och dryck och jättegoa mötesmänniskor...... Måste komma igång med träningen på riktigt nu, jag vet att jag skrivit att jag börjat med löpning, men det är ju för fan inte sant...Vet inte varför jag sagt så hela tiden, jag springer ju inte så många meter, jag GÅR ju  . Men hur som helst så blir det ju några mil i veckan, känns väldigt skönt att röra på dököttet. Nu måste jag hasta in i duschen och raka benen innan jag ska iväg...Puss o Kram allesammans...Skickar med en låt som jag ska lyssna på när jag gör mej i ordning......

Presentation

PetrasPalats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards