Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Petra Gustafsson - 5 augusti 2012 20:00

Nu har vi gått milen, fortsätter det så här så kanske jag ser "muffen" redan i år   Sitter i soffan å tittar igenkännande på Solsidan   På tisdag börjar jag jobba igen, känns väl helt OK, mycket att ta tag i på en gång så mycket vet jag iaf. Men jag har ju rätt mycket att se framemot. Jag och Carina åker till London tre dagar i början på september, ska bli så jäkla kul. Vi ska vara riktiga turister med kameran på magen  å springskorna på, mycket ska hinnas på få dagar. 14 september åker jag med Åsa , Carola och två andra brudar, till Turkiet en vecka, då ska det solas och drickas paraplydrinkar   Lite senare, i oktober ska jag och    ta en sista minuten två veckor, får se vart vi hamnar. Sen blir det väl blodpudding resten av året, men det är det ju värt. I morrn åker jag hem till Norberg igen, sen blir jag nog där ett tag...Skönt att ha nära till jobbet=) Har ni vägarna förbi Norberg måste ni ta en fika på Elsas. Smaskigt till tusen...


"En farmor är en tant som var mamma som barn"

                     "Caroline 6 år"


                           

Presentation

PetrasPalats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards