Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av Petra Gustafsson - 27 augusti 2012 21:10

...blev det till lunch i dag............. ......sen lånade jag svärfars bil och åkte in till   Forex och flåsade på alla som stod där och det var många kan jag säga....Trodde jag skulle få gå före alla andra, men icke, men jag fick mina pund till slut iaf....  

 

 Idag fick jag kallelse till Hjärtdoktorn i Fagersta, ska väl dit och cykla lite och kolla läget. Jag hade ju en liiiiiten känning åt hjärthållet för nån vecka sen och då fick jag ju ila ner hit till vårdcentralen och där tyckte dom att jag ska träffa en   -doktor eftersom vi har en hög ärftlighet av   åkommor på min mammas sida...Själv är jag övertygad om att det kommer från magen, men det är väl bra att det kollas upp naturligtvis...Tack för det Doktorn  

 

Gick runt sjön idag och det va så förbannade tungt och tråkigt så jag tänkte lägga mej på vägen å spela medvetslös!!! Men med min tur har det väl kommit nån fylltratt på cykel och sett sin chans till lite hångel, och gett mej mun mot mun metoden    

 

 Har blivit medlem på Lilla Hälsogallerian oxå, så i morrn ska jag börja träna lite styrka oxå...Efter jul är det ingen ide ni kaxar er  .......

 

Nä nu släcker vi väl å sover, va?? Puss på er  

 

       "Man kan liksom säga att när man bantar jagar man en annan människa"

 

                                   "Olav 8 år"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation

PetrasPalats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards