Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av Petra Gustafsson - 28 augusti 2012 22:08

...kan man få om man är otränad och kör ett pass Cardio, Caprio, Cuprinol eller vad det nu heter. (Det va iaf inte cappricciosa) Vore ju lite trivsamt om man åtminstone hade nåt som liknade koordinationsförmåga, men ICKE, den genen fick jag INTE heller. Tjejerna som höll i passet var ju jättetrevliga och glada, körde lite peptalk emellanåt. Men jag vet, De Facto, att dom låg som fällknivar och kved med tårar i ögona av gapskratt så fort jag tagit min stela stackars svettluktande lekamen ut därifrån  ...Jag fattar inte hur det kan va så svårt att göra som nån annan visar och berättar, kan ju knappt höger och vänster....Goddag= höger hand, alltså HÖGER!! Men , men lilla hjärnan och stora truten har ju aldrig kunnat samsas förut så det är väl naivt att tro att vid 44 års ålder ska alla kroppsdelar blivit sams. 

 

Tror jag ska ersätta Lill-Babs som GPS röst - Sväng vänster om 500 meter sen tar du Goddag vid nästa avfart, gör en u-sväng, gör en u-sväng sen tar du till goddag efter nästa goddag.....

 

Ska bli spännande att känna hur man mår i morrn och på torsdag, imorrn ska jag köra nåt Step å Styrka pass. Måste investera i ett par bra dojjor till bara... Jag ser kosingen bara flyger åt alla håll, mest mot utlandet iofs. Men bra dojjor måste man ju ha  

 

Det va tur förresten att jag hade lite utav blodsmaken kvar i munnen när jag kom hem, för det fanns då inte mycket att äta här hemma. Kunde ju drömma att jag käkat en blodig biff iaf.....

 

 

" Det ante mej sa horan när kutta sprack"   Moaaahhhahahah  

Presentation

PetrasPalats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards