Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Petra Gustafsson - 26 augusti 2012 20:06

...på detta satans väder!!! Skulle ju äta Surströmming i dag, men det går ju inte att äta inomhus, så vi skippade det, det regnade och blåste kallt.  Stackars svärfar fick stå ute och grilla istl  ...Men gött vare.....


I morrn är det måndag igen, ska in till stan och växla åt mej lite Engelska pund så jag kan köpa mej nån Guiness på fredag och en Fish and Chips på lördag. Sen blir det väl till att packa lite grejer och då menar jag LITE.....Trosor behöver jag ju bara två par med mej för dom kan man ju vända på, strumpor behövs inte heller mer än två par. Praktiskt när det går att vända på prylarna  .Tandborste är överskattat, har ju två pekfingrar i behåll, tar lite tandkräm av Carina och stryker på fingret sen är det bara att gnugga på gaddarna...Bikini behöver man ju inte i London, en liten handduk skulle man kanske ha. Eller det kanske räcker med en grytlapp, den är inte så stor...Tror det kommer att gå ganska fort att slänga ner prylarna i den Bolagskassen som jag ska ha som handbagage  

  

G´natt  


 "Were never so lost that the Angels cant find us"








Presentation

PetrasPalats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards