Alla inlägg under augusti 2012

Av Petra Gustafsson - 4 augusti 2012 14:24

Nu har Åsa och Janne åkt hem igen, efter en mycket lyckad fredagskväll i Kärrgruveparken. Vilket ös med gamla gubbar i Magnum Bonum och Snowstorm   Idag bär det iväg mot nya djärva mål. Upp på Skallberget och ha möte, känns helt OK kan jag säga. God mat och dryck och jättegoa mötesmänniskor...... Måste komma igång med träningen på riktigt nu, jag vet att jag skrivit att jag börjat med löpning, men det är ju för fan inte sant...Vet inte varför jag sagt så hela tiden, jag springer ju inte så många meter, jag GÅR ju  . Men hur som helst så blir det ju några mil i veckan, känns väldigt skönt att röra på dököttet. Nu måste jag hasta in i duschen och raka benen innan jag ska iväg...Puss o Kram allesammans...Skickar med en låt som jag ska lyssna på när jag gör mej i ordning......

Av Petra Gustafsson - 2 augusti 2012 22:18

Där fick ni lite bilder av min boning....Ja, Jessica, det är dina tavlor ovanför soffan . Åkte hem till Norberg idag, eftersom jag får lite främmat i morrn så fick jag ju lov att städa lite. Gick 8 kilometer med mina stackars fötter, så snart får jag väl hjula fram om jag ska nånstans. Men det ser jag ju inte som nåt större problem med min finlemmade, viga å ostela kropp   

Av Petra Gustafsson - 2 augusti 2012 12:06

Hahahaha...Fan vad bra dessa är  . Jag kommer i håg första gången jag såg Iprenmannen, jag skrattade så jag skrek, slängde mej på telefonen och ringde mamma, jag förstod att hon såg samma sak för hon bara brölade när hon svarade. Det tog en stund innan vi hade sansat oss och kunde prata. Vi hade samma humor jag och min mor  

Av Petra Gustafsson - 2 augusti 2012 11:15

Alltså, det finns fantastiska saker må jag säga. Ipren ÄR en intelligent värktablett. Han visste att jag hade ont i tån igår, stoppade i mej två såna där mjuka fina kapslar, sa högt så han skulle höra: Tån...Och det tog inte så lång, Vips, hade jag inte ont nå mer


Av Petra Gustafsson - 1 augusti 2012 21:31

Har fått grillat hos svärisarna, nu hemma igen. Sitter i soffan och ser att på den här TV:n, Surahammarstvn, är det OS, eller nähä, det va ju Morden I Midsomer. Jaja, OS i repstege eller mord kvittar ju. Men rimligtvis borde det inte finnas en käft kvar att mörda ihjäl i den där byn!! Själv tänker jag lägga mej med Mari Jungstedt ( ska jag väl visst), tycker mycket om att läsa böcker och har fastnat i Jungstedtsträsket just nu. I morrn blir det milen igen, måste ju träna inför beach 2016....Man ska inte stressa  .....Förresten så tycker jag ju lite om sport iaf VM i balansgång med min idol Vanja Jumper från Rumänien..http://youtu.be/GIFJHYUrcfE    Gonatt mina vänner, hörs i morrn=)

Presentation

PetrasPalats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards